Замок капоту CONSTRUCT на HONDA CR-V

замок капоту, захист від викрадення констракт

Автомобілі Honda входять в трійку серед найпопулярніших серед крадіїв  марок в Україні. Тому власники цього японського бренду, передусім мають дбати про захист свого авто від викрадення, та обладнувати свої авто серйозним комплексом протиугінних пристроїв.

Спеціалістами авторизованого інженерно-конструкторського інсталяційного центру CONSTRUCT Ательє, було проведено розробку модельного замка капоту Construct Hood Lock на найпопулярнішу модель Honda в Україні – CR-V. Замок отримав номер CHLV 015-049.

Замок капоту – навіщо він потрібен?
Замок капоту це одне з головних механічних засобів захисту автомобіля від угону і обов’язкова складова будь-якого охоронного комплексу. Потрібен він для того, щоб перекрити викрадачеві доступ до моторного відсіку. Це критичний момент в захисті від викрадення, оскільки маючи доступ під капот, викрадач отримує величезну перевагу.
  Замок капоту дуже сильно ускладнює життя злочинцям.
  У сучасному автомобілі існує не більше шести основних електричних ланцюгів, якими можна користуватися для блокування двигуна і захисту від угону використовуючи електронні системи. До нещастя, більшість з цих блокувань перестають діяти, якщо викрадач отримує доступ під капот.
  Наприклад, якщо на автомобілі стоїть блокування ланцюгів живлення паливних форсунок, то час обходу такого блокування для професійного викрадача складе не більше 30 секунд – викрадач просто подасть напругу на форсунки безпосередньо проводом з акумулятора. Те ж саме стосується і блокування модуля запалювання – якщо є доступ під капот, вважайте що цього блокування все одно що немає.
  Ще один поширений спосіб для захисту від угону – блокування через електронний блок керування двигуном. Природно, викрадачі знають всі стандартні та й нестандартні способи блокування і при собі мають потрібний реквізит. В даному випадку пристрій «павук», який підключається до акумулятора і через спеціальні щупи подає напругу безпосередньо на ЕБУ, запалювання, і форсунки.
   Замок капоту також не дає поміняти контролер управління двигуном для обходу штатного іммобілайзера і ізолює діагностичний роз’єм, якщо вони знаходяться під капотом.

Який принцип роботи даного замка?
На кришку капоту встановлюється скоба, що блокується запірним механізмом встановленим на кузові. В салоні, переважно в місці ручки вікриття штатного механізму капоту, встановлюється циліндр замка. Закривається замок натисненням на рухому частину циліндра замка, вікривається поворотом ключа. 

протиугінний замок капоту на срв


Відео огляд замка капоту CONSTRUCT HOOD LOCK:


Пам’ятайте, установка протиугінних блокіраторів це активний засіб захисту від угону, вони не можуть бути викрадачами відкриті дистанційно на відстані і вимагають безпосереднього контакту із застосуванням спеціальних інструментів.
Якщо в доповнення до замка капоту Construct встановити додатковий іммобілайзер і розмістити блок управління під капотом, то комплекс даних пристроїв надає високонадійний захист від посягань сторонніх осіб.

Залишити відповідь